همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی طرح "چهل جشن انقلاب در چهل کانون مسجد نیشابور "با اهتمام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اجرایی می‌شود.

چهل جشن انقلاب در چهل کانون مسجد نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، غلامحسن علیپور مشاور مدیر کل و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی در گردهمایی مدیران کانو‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نیشابورگفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیشابور دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های خاصی هستند که می‌توانند به عنوان بازوان توانمند حوزه فرهنگ و هنر در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان به فعالیت‌های ارزشمند و تاثیر گذاری در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، کتاب و کتابخوانی و قرآن و عترت بپردازند و پاسخگوی نیاز‌های جامعه باشند.
 
وی افزود: ما در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیشابور شاهد همراهی و هم افزایی خوبی بین مساجد، شورا‌های اسلامی، دهیاران و سایر افراد و پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی هستیم و همین امر کار کانون‌ها را تاثیرگذارتر می‌کند.

علیپور تصریح کرد:ما در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و عدد چهل در فرهنگ مذهبی و ملی ما عدد ویژه و معناداری ست که نشانۀ بلوغ و رسیدن و کمال است.

مشاور مدیر کل و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  خراسان رضوی اظهار  داشت: با توجه به طرح "چهل جشن انقلاب در چهل کانون مسجد" که توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان رقم خواهد خورد از همه مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواست با اجرای برنامه‌های جشن انقلاب در چهل سالگی آن این مهم را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام// س. ح
 

برگزاری جشن انقلاب در چهل مسجد نیشابور

برچسب ها: فرهنگ و ارشاد ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.