رئیس پلیس راه گیلان گفت: در حال حاضر شاهد پدیده مه غلیظ در محور‌های شرقی و شمالی استان هستیم رانندگان با احتیاط بیشتر تردد کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه گیلان گفت: هم اکنون در شهر‌های لاهیجان، آستانه اشرفیه، لولمان، کوچصفهان، رشت و انزلی شاهد مه غلیظ هستیم و رانندگان باید مجهز به چراغ‌های مه شکن باشند و با احتیاط بیشتر تردد کنند.

وی، از وقوع ۲۵ تصادف جرحی در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان خبر داد و افزود: بر اثر وقوع این تصادف‌ها ۳۵ نفر مصدوم و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: عدم توجه به جلو و رعایت نکردن سرعت مجاز از مهمترین عوامل این سوانح رانندگی در شبانه روز گذشته بوده است.

سرهنگ حسین محمدپور، از اعمال محدودیت ترافیکی تا روز پنجشنبه در استان خبر دادو افزود: در راستای اجرای عملیات نصب سرامیک تونل، محدودیت ترافیکی تا روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه در باند شمال به جنوب کیلومتر ۷۰ تا ۷۱ محور رشت – قزوین خبر داد اعمال می‌شود.

وی گفت: محدودیت ترافیکی در روز‌های یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸، و روز‌های چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: رانندگان در زمان اجرای عملیات می‌توانند ازمسیر جایگزین، مسیر شمال به جنوب از طریق کنار گذر و مسیر جنوب به شمال از داخل تونل با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط تردد کنند.

سرهنگ حسین محمدپور گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار در حال حاضر ترافیک در همه محور‌های استان عادی و روان است و تردد با سهولت انجام می‌شود

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

مه گرفتگی در محور‌های شرقی و شمالی گیلان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.