فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف ۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان سرهنگ "علی سبحانی "، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان، در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های گمرکی و دخانی از صنوف را در دستور کار خود قرار دادند.

 
وی در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از یک واحد صنفی موفق شدند، تعداد ۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و بدون هلوگرام بودند را کشف کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک فرد متخلف نیز دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.
سرهنگ سبحانی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد صورت گیرد.

 

انتهای پیام/م

 

کشف سیگار خارجی قاچاق در گلپایگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.