مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از محکومیت بیش از 500 میلیو ن تومانی قاچاقچی طلا خبر داد.

محکومیت بیش از 500 میلیون تومانی قاچاقچی طلا / ضبط 15 کیلوگرم طلا در اصفهان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا صالحی  مدیر کل  تعزیرات حکومتی استان اصفهان در جمع خبرنگاران به سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت :  این سازمان به عنوان پناه مردم در بحث حقوق مصرف کنندگان و فعالان اقتصادی ایفای نقش می کند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون 16 هزار و 253پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی استان اصفهان ثبت شده است.

 صالحی ادامه داد: هرکجا که حق مصرف کننده احجاف شود و یا کار فعالان اقتصادی بخواهد از ناحیه قاچاق مختل شود سازمان تعزیرات اجرای نقش می کند و اجازه نمی دهد در میدان رقابت و یک مسابقه نابرابرحق کسی ضایع شود ؛مصرف کنندگان باید اطمینان خاطر داشته باشند که سازمان هر گونه احجافی که متوجه فرد مصرف کننده شود اقدامات بازدارنده انجام می دهد.

وی افزود:  11 هزار و 909پرونده در بخش کالا و خدمات گرانفروشی و کم فروشی،  نصب نکردن اتکیت که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است .

صالحی ادامه داد: 2510 پرونده در بخش دارو و درمان و 1834 پرونده در بخش قاچاق کالاو ارز ، یک درصد  نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی بیان کرد: مهمترین پرونده هایی که در این مدت رسیدگی شد محکومیت بیش از 500 میلیون تومانی قاچاقچی طلا بود که نزدیک به 15 کیلوگرم طلا ضبط شده و بیش از 500 میلیون تومان هم در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با اشاره  به کشف 1870 میلیون نخ سیگارقاچاق در قالب  187 کارتن افزود:این متخلفان نیز 587 میلیون تومان جریمه شدند.

وی افزود: در زمینه قاچاق تلفن همراه نیز 2 فقره پرونده داشته‌ایم که علاوه بر ضبط تلفن همراه، 216 میلیون تومان نیز محکوم شده‌اند، کشف یک میلیون و 870 هزار نخ سیگار قاچاق دیگر پرونده‌ای بوده که 587 میلیون تومان جریمه شده است.

صالحی با بیان اینکه یک فروشگاه لوازم خانگی نیز به علت گران فروشی 60 میلیون تومان جریمه شده  است تاکید کرد: در پرونده‌ای دیگر 30 کامیون برنج قاچاق کشف شده که از 8 کامیون 184 تن برنج ضبط و علاوه بر آن 730 میلیون تومان جریمه شده‌اند، در پرونده دیگر 22 کامیون دیگر نیز شامل 484 تن برنج بوده که علاوه بر ضبط برنج‌ها 2 میلیارد و 530 میلیون تومان نیز جریمه شده است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان یادآور شد: در بحث بهداشت و درمان یک داروخانه به دلیل نداشتن مسئول فنی تعطیل شده، 3 پزشک نیز به دلیل دریافت زیرمیزی محکوم شده‌اند، همچنین صدور حکم تعطیلی 3 شرکت پخش دارویی، صدور حکم تعطیلی یک مرکز شنوایی سنجی به علت  ارائه نکردن خدمات استاندارد و نداشتن مجوز نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام /س

برخورد با قاچاقچیان در اصفهان

برچسب ها: تعزیرات ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار