مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از خدمات دهی مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر بیرجند به حدود پنج هزار نفر در ۹ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ شهریاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علی‌ها و روز پرستار از مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر استان بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید گفت: در ۹ ماه نخست امسال یک هزار و ۴۷ نفر از مراجعه کنندگان به مرکز توانبخشی بیرجند از خدمات فیزیوتراپی بهره‌مند شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همچنین با اشاره به اینکه همچنین ۲۰۳ نفر از خدمات ارتوپدی استفاده کردند، افزود: در بخش کاردرمانی نیز ۴۹۶ نفر به این مرکز مراجعه کرده اند.


شهریاری با تاکید بر اینکه همچنین ۵۳۰ نفر در بخش گفتار درمانی پذیرش و خدمات دهی شده اند، گفت: در مراسم حج امسال واسیناسیون و معاینه ۲ هزار و ۵۶۸ نفر انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری تجهیزاتی از قبیل: دستگاه لیزر پرتوان، دستگاه الکتروتراپی ۲ کاناله، دستگاه اولتراسوند به این مجموعه اضافه شده است، گفت: این دستگاه‌ها به کاهش گرفتگی عضلات، تحریک عصب، کمک به تسریع شکستگی‌های استخوانی و کاهش درد بیماران کمک میکند.
انتهای پیام/ب


خدمات دهی مرکز توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی به ۵هزار نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار