نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از پرستاران آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت تجلیل کرد.

قدردانی نماینده ولی فقیه گیلان از پرستاران آسایشگاه معلولان و سالمندان رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از ۱۳ نفر از پرستاران آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت با اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی کرده است.

وی، به جایگاه رفیع پرستاران در آموزه‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: براساس روایات هر کس شب تا صبح را در کنار یک دردمند بایستد و از او مراقبت کند خداوند در بهشت جایگاه برای او قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، گفت: الگوی پرستاران حضرت زینب (س) است که با رفتار کریمانه و عالمانه خود از دردمندان مراقبت می‌کنند.

آیت الله رسول فلاحتی، در ادامه از زحمات پرستاران آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت قدردانی کرد و افزود: تلاش این پرستاران برای نگهداری معلولان ذهنی و حرکتی و سالمندان ناتوان اجر دنیوی و اخروی دارد.

سید علی حسینی، مدیر آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت نیز کار پرستاران این آسایشگاه را بسیار دشوار دانست و گفت:: این پرستاران با تأسی از حضرت زینب (س) با صبر و مهربانی، عاشقانه از معلولان و سالمندان مراقبت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۵۵۰ سالمند و معلول در آسایشگاه معلولان و سالمندان خیریه رشت نگهداری می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

نماینده ولی فقیه گیلان از پرستاران آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت تجلیل کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.