وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد جنگنده‌های رادار گریز فوق پیشرفته اف-۳۵ این کشور از تابستان آینده برای شرکت درعملیات مبارزه با داعش از جمله در سوریه و عراق آماده می‌شوند.

انگلیس: به مبارزه با داعش در سوریه و عراق ادامه خواهیم دادبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، هم‌زمان با انتشار گزارش‌هایی درباره خروج ارتش آمریکا از سوریه، "گاوین ویلیامسون" وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد جنگنده‌های رادار گریز فوق پیشرفته اف-35 این کشور از تابستان آینده برای شرکت درعملیات مبارزه با داعش از جمله در سوریه و عراق آماده می‌شوند.

ویلیامسون که امروز جمعه در پایگاه هوایی «مارهام» در منطقه «نورفولک» انگلیس سخن می گفت، افزود: نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم و تصور کنیم که داعش شکست می‌خورد.

وی تصریح کرد در 19 روز گذشته 10 حمله علیه داعش صورت گرفته و انگلیس به دفاع از خود ادامه خواهد داد. وزارت دفاع انگلیس در برنامه ای به ارزش 9.1 میلیارد پوند قصد دارد 138 فروند جنگنده اف-35 را از شرکت «لاکهید مارتین» آمریکا خریداری کند. در حال حاضر گفته می‌شود که 17 فروند از این جنگنده‌ها خریداری و 9 فروند آماده شرکت در عملیات است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، داعش ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار