با اشاره به حوادثی که اخیرا گریبانگیر لندن شده است؛

ملکه انگلیس: کشور ما شاهد وقوع تراژدی‌های زیادی بوده است

الیزابت دوم با غم‌انگیز خواندن شرایط کنونی انگلیس، بر مقاوم بودن مردم این کشور در برابر سختی‌ها تاکید کرد.

ملکه انگلیس: شرایط کشور غم‌انگیز است؛ اما مردم در برابر سختی‌ها مقاوم هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «الیزابت دوم»، ملکه انگلیس، در پی وقوع حملات تروریستی، بحران سیاسی و آتش‌سوزی فاجعه‌بار اخیر این کشور اعلام کرد شرایط انگلیس غم‌انگیز است؛ اما مردم آن در مقابل سختی‌ها ثابت قدم هستند.

علاوه بر عملیات گروه تروریستی داعش و آتش‌سوزی در برجی در لندن، بحران سیاسی انگلیس نیز منجر به تضعیف جایگاه «ترزا می»، نخست‌وزیر این کشور، در آستانه‌ مذاکرات برکسیت شده است.

الیزابت دوم که رکورددار طولانی‌ترین دوره سلطنت در تاریخ انگلیس است، در روز برگزاری جشن تولدش اعلام کرد: «گریز از این حالت ملی غم‌انگیز دشوار است. کشورمان شاهد تراژدی‌های متوالی بوده است».

ملکه انگلیس گفت در زمان دیدار با حادثه‌دیدگان این تراژدی‌ها تحت تاثیر تمایل مردم برای کمک به این افراد قرار گرفته است.

الیزابت در 21 آوریل 1926 متولد شد و در 25 سالگی ملکه انگلیس شد. ملکه معمولاً 2 بار در سال تولدش را جشن می‌گیرد: یک بار 21 آوریل و بار دیگر در دومین شنبه‌ ماه ژوئن.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بله خانم ملکه کشور شما بوجود آوردنده ترازدی های بزرگی در دنیا بوده و هست . شما حکام انگلیس و ملت انگلستان باید حساب های سختی را برای جنایات بی شماری که در طول پنج قرن گذشته مرتکب شده اید پس بدهید و بزرگترین آن حاکم کردن یک عده جانی و... در سرزمین های اشغالی فلسطین است .
البت اتش سوزی ساختمان مسلملنان و تماشگر بودن اتش نشانهای لندنی هم یکی دیگر از ترازدی های معاصر است .
آخرین اخبار