۱۳۸ تن گوشت برای تنظیم بازار در جهرم توزیع شد.

عرضه گوشت تنظیم بازار در جهرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا شهابی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: با هدف تنظیم بازار، ۱۳۸ تن گوشت که شامل ۹۷ تن گوشت مرغ منجمد و ۴۱ تن گوشت گوساله برزیلی منجمد است در این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: به دلیل افزایش قیمت مرغ، توزیع مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در این شهرستان با قیمت مصوب ۸۹ هزار ریال عرضه می‌شود.

شهابی بیان کرد: هم اینک به صورت هفته‌ای، گوشت مرغ در بازار توزیع می‌شود و اگر این کالا در سطح بیشتری عرضه شود بر روند کاهشی قیمت‌ها موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: از ابتدای ابتدای دی ماه تا کنون، هشت تن مرغ منجمد با هماهنگی واحد طرح و برنامه جهاد کشاورزی شهرستان جهرم به فروشگاه‌های شهروند این شهرستان و بخش‌ها تحویل داده شده است.

او گفت: همچنین از ابتدای امسال تا کنون، ۹۰ تن مرغ منجمد از طریق تنظیم بازار وارد شهرستان جهرم شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی همچنین برای کنترل و کاهش قیمت گوشت قرمز، عرضه این کالا را هم در دستور کار خود قرار داده است که در صورت محقق شدن، بر روند کاهش قیمت آن در بازار تاثیر خواهد گذاشت.

مصلی‌نژاد، مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان جهرم نیز گفت: مراکز توزیع گوشت منجمد در این شهرستان در چهار راه بهارستان، تعاونی فرهنگیان و تعاونی مخابرات در شهر جهرم و ۲ فروشگاه دیگر در بخش‌های خفر و کردیان است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

عرضه گوشت و مرغ در بازار جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.