توزیع گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلو ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیراز آغاز شده است.

توزیع گوشت گوسفندی گرم در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحیمی مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی فارس از توزیع گوشت گوسفندی وارداتی در استان خبر داد و گفت: گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلو ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیراز به فروش می‌رسد.

وی افزود: گوشت‌های وارداتی از کشور‌های قرقیزستان، گرجستان و ارمنستان و به صورت هوایی از استرالیا زیر نظر دامپزشکان و ناظران شرعی ایرانی ذبح و قبل از ورود به کشور هم توسط دامپزشکان باز بینی می‌شوند و در صورت نداشتن مشکل وارد کشور می‌شوند.
رحیمی با اشاره به این که هفته‌ای ۲ تا ۳ تریلر گوشت از این کشور‌ها به ایران وارد می‌شود، ادامه داد: مردم با خیال راحت از این گوشت‌ها استفاده کنند.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی فارس گفت: به علت خشکسالی‌ها و بالا رفتن هزینه‌ها شامل غذای دام، کارگر و کشتارگاه، دولت به کسانی که حداقل ۲ سال سابقه تجارت در زمینه گوشت را دارند ارز دولتی می‌دهد تا با واردات گوشت گوسفند از بالا رفتن بی رویه قیمت داخلی جلوگیری شود.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد: ۸۵ درصد نیاز به گوشت قرمز در استان تامین می‌شود و تنها ۱۲ درصد واردات گوشت داریم.
انتهای پیام/ر

توزیع گوشت گوسفندی وارداتی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.