کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش های ۲۴ ساعت گذشته ،گفت : بیشترین میزان بارش باران از دهاقان با ۲۶.۲ میلی متر و بیشترین بارش برف از چادگان به میزان ۱۰ سانتی مترگزارش شده است.

فاطمه زهرا سیدان کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان درگفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار از روی آسمان استان است که بر این اساس برای اکثر مناطق آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه هوای اصفهان تا روز یکشنبه در شرایط پایدار قرار دارد ، افزود : پایداری جو شرایط را برای غبار محلی در روزهای شنبه و یکشنبه مهیا می‌کند.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش های ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران از دهاقان با ۲۶.۲ میلی متر بارش و بیشترین میزان بارش برف از چادگان ۱۰ سانتی متر برف و بارش باران در اصفهان نیز ۱۳.۵ میلی متر گزارش شده است.

سیدان در خصوص میانگین دمای هوا  در ۲۴ آینده گفت : میانگین دمای هوا دو تا چهار درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان طی در گرم‌ترین ساعات ۱۱ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات بامداد فردا نیز به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی  تصریح کرد: در این بازه زمانی بویین میاندشت با ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سرد‌ترین و چوپانان با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م

کاهش ۴ درجه ای دمای اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.