برخورد شدید و قانونی با دلالان در بخش حمل و نقل بار در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: برخورد شدید و قانونی با دلالان در حوزه حمل و نقل بار از اولویت‌های مهم و اساسی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و کارگروه اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان اردبیل تعداد ماشین‌آلات سنگین و رانندگان بیش از نیاز استان بوده این امر زمینه‌ساز افزایش مشکلات در حوزه حمل و نقل شده که باید با نظارت‌ها و برنامه‌ریزی لازم از این مشکلات بکاهیم.

وی یکی از مشکلات در این حوزه را وجود سودجویان و دلالان در حوزه حمل و نقل بار دانست و گفت: برخورد شدید و قانونی با دلالان در این حوزه از اولویت‌های مهم و اساسی بوده و انتظار می‌رود متولیان امر نیز در این زمینه نظارت‌ها و برخوردها قاطعی داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: برای کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان در این حوزه و رفع مشکلات کامیون‌داران و تولیدکنندگان ما نیاز به مدیریت صحیح هستیم تا فعالیت‌ها در این حوزه ساماندهی شده و فرصت برای سوءاستفاده برخی سودجویان و دلالان فراهم نشود.

عتباتی افزود: باید با تشکیل جلساتی با مسئولان دستگاه‌های مختلف و اتحادیه صنفی کامیون‌داران مشکلات در بخش حمل و نقل کالا بررسی و تصمیم‌گیری نهایی و جامع با شنیدن نقطه نظرات تولیدکنندگان و رانندگان برای حل این مشکلات انجام شود.

انتهای پیام/ع

رفع مشکلات کامیون داران و تولیدکنندگان در استان اردبیل

 

 

برچسب ها: قاچاق ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار