معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی سالانه بیش از 3 میلیون تن کالا و بار در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در جلسه تعیین نرخ حمل برمبنای تن کیلومتر با حضور معاونین حمل و نقل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و گیلان در اردبیل  از فعالیت 87 شرکت کالا و 11هزار راننده با بیش از 7 هزار دستگاه کامیون در بخش حمل و نقل استان اردبیل خبرداد و افزود: سالانه 3 میلیون و 600 هزار تن کالا و بار در استان اردبیل جابجا می شود.

وی گفت: بر اساس شاخصه های جدید، نرخ های جدید حمل برمبنای تن کیلومتر احصاء و به زودی به شرکت های حمل و نقل ابلاغ خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل جلب رضایت رانندگان و تولیدکنندگان در بخش حمل و نقل را از اهداف مهم این جلسه برشمرد و تصریح کرد: برای تعیین کرایه برحسب تن کیلومتر مواردی از جمله شرایط آب و هوایی منطقه، میزان تولیدبار، تعداد ناوگان های باری هر استان ها، شرایط اقتصادی و وضعیت توپوگرافی مسیرها مدنظر قرار گرفته شد تا هیچگونه نارضایتی در این زمینه وجود نداشته باشد.

شیرین زاده بیان کرد: در این جلسه نظرات روسای انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا و رانندگان نیز طرح و معیارها و شاخص های مربوط به تعیین قیمت ها بدست آمد که نرخ های جدید در آینده ای نزدیک به همه شرکت های حمل و نقل ابلاغ می شود.

انتهای پیام/ح

فعالیت 87 شرکت کالا در بخش حمل و نقل در استان اردبیل

برچسب ها: راهداری ، کالا و بار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.