بارش سنگین برف و توفان در اروپا دستکم ۱۴ قربانی گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی، بارش سنگین برف و توفان در اروپا دستکم ۱۴ قربانی گرفته است.

دمای هوا در روستایی در شمال یونان به سطح بی سابقه منفی ۲۳ درجه سانتیگراد رسید. خطر ریزش بهمن در بخش‌هایی از آلپ و نروژ به بالاترین میزان رسیده و کارشناسان هواشناسی درباره بدتر شدن آب و هوا هشدار داده اند.

در دیگر نقاط اروپا نیز آب و هوای زمستانی صحنه‌هایی غیرعادی ایجاد کرده است. سواحل آتن که همواره آفتابی بود، اکنون پوشیده از برف است. چند نفر در یونان بر اثر توفان و سرمای شدید هوا جان خود را از دست دادند. اما آلپ، اتریش و جنوب آلمان بیش از همه تحت تاثیر برف و توفان قرار گرفته اند. شرایط نامساعد هوا اختلال جدی در رفت و آمد روزانه شهروندان آلمانی ایجاد کرده است به طوری که با تاخیر‌های طولانی در حرکت قطار‌ها و راهبندان شدید رو به رو هستند.

ریزش بهمن مایه اصلی نگرانی است به طوری که در بسیاری از مناطق آلپ و نروژ بالاترین سطح هشدار درباره ریزش بهمن وجود دارد. در اتریش شش کودک از بهمن نجات یافتند، در حالی که چهار تن دیگر در زیر برف مدفون شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۰ دی ۱۳۹۷
عواقب خود تحریمی اروپا

اگر اروپایی ها به قراردادشون در برجام عمل نکنن، خودشون خوب میدونند چه بلایی خودشون بدست خودشون سرخودشون میارن. قیمت نفت وگاز بشدت میره بالا.صنعت اروپا و استفاده گرمایشی فوق العاده میلیون ها نفر گرون میشه یعنی دردسر اروپایی ها بیشتر میشه.
صنعت اروپا و آب و هوای سرد اروپا شدیدا وابسته و محتاج و نیازمند نفت وگاز هستش. اینجوری نیست اونا هرکاری دلشون بخواد بکنند. مگر اینکه اختراع بزرگی انجام بدهند و آب اقیانوس های سرد و منجمدشون رو تبدیل به نفت و گاز کنند! به ارقام امار مصرف شب و روز مصرف نفت و گاز این کشورها در تولیدات صنعتی نگاهی بندازید.
اگر شانس بیاورند یک باد فوتکی بوزه با هزار مکافات با هاش یک ذره برق تولید میکنند. شکر خدا افتاب که ندارند باد هم ندارند! ادامه تحریم ها یعنی گرون شدن قیمت نفت و گاز برای صنعت اروپا ، بالا رفتن شدید دستمزدها و کرایه خانه ها ،کمرشکن شدن مالیات های سنگین فعلی که مردمشون اجباری بایدبه دولت ها بدهند( فعلا حدودا 50 درصد مالیات بردارمد + 19 درصد مالیات بر ارزش هر فردی زن و مرد جداگانه به صندوق دولت پرداخت میکنند) ورشکست شدن خیلی از مراکز صنعتی و بیکار شدن صدها هزار کارگر صنعتی و فنی کارها وشروع بحران های کارگری، رشد گروههای نژادپرستی وبیشتر شدن خشونت و ناامنی ،کمبود بودجه.اگر نفت وگازشون به موقع بدستشون نرسه ، تو خونه وخیابان هاشون یخ میزنند
آخرین اخبار