نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی از شورای شهر اراک به دلیل نحوه انتخاب شهردار جدید انتقاد کردند.

انتقاد نماینده، ولی فقیه و استاندار مرکزی از انتخاب شهردار جدید اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان و آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای اداری این استان از شورای شهر اراک به دلیل نحوه انتخاب گزینه جدید شهردار اراک انتقاد کردند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با انتقاد از عملکرد اخیر شورای شهر در معرفی شهردار جدید گفت: بازی‌های سیاسی به جامعه لطمه می‌زند، ما امانت دار دستاورد‌های نظام، انقلاب و شهدا هستیم و نباید از روی ندانم کاری راهی ناشایست را انتخاب کنیم.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با برشمردن دستاورد‌های انقلاب، نظام و نقش امام و رهبری در هدایت جامعه اسلامی افزود: کار‌ها باید ریشه دار و ماندگار باشد و کار‌ها باید با جدیت دنبال شودتا مردم ثمرات آن را ببینند.

شورای شهر اراک از جناح بازی سیاسی پرهیز کنند

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی هم در این جلسه از مسئولان بویژه شورای شهر اراک خواست تا در معرفی و انتخاب شهردار دقت و از جناح بازی سیاسی پرهیز کنند.

آقازاده از اختصاص بودجه با استان انتقاد کرد و گفت: از نمایندگان استان مرکزی درخواست می‌کنیم که این موضوع را پیگیری کنند، زیرا اختصاص ۷ درصد اعتبارات استانی بسیار ناچیز است و این به صلاح استان نیست.

وی سپس به همدلی مدیران استان اشاره کرد و افزود: از پاییز ۹۶ تا پاییز ۹۷ یک و نیم درصد کاهش بیکاری در استان داشته ایم که این موضوع به رتبه در کاهش نرخ بیکاری استان کمک کرده است.

کریمی مقدسی و حسینی نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه وضعیت بودجه کشور در سال ۹۸ را مورد بحث و بررسی قرار دادند و از مدیران استان خواستند تا در گرفتن بودجه از وزارت خانه متبوع تلاش کنند.

نمایندگان یادآور شدند: مردم از مشکلات و تحریم هراسی ندارند و آنچه مورد نارضایتی مردم می‌شود ناکارآمدی سوء مدیریت و تبعیض‌ها است که مردم را نگران و ناراضی کرده است.

اعضای شورای شهر اراک در جلسه عصر دهم دی ماه ۹۷ با ۸ رای سعید نادری را به عنوان شهردار اراک انتخاب کردند، اما این حکم باید به تایید وزارت کشور برسد.

بعد از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و بازنشسته شدن داود تاجران شهردار اراک، شالی بیگ سرپرست شهرداری است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار