نمایشگاه CES 2019 | سامسونگ زمان عرضه گوشی منعطف خود را اعلام کرد

سامسونگ در حاشیه نمایشگاه CES 2019، تاریخ عرضه رسمی تلفن هوشمند منعطف خود در بازار داخلی سامسونگ و احتمالاً چند منطقه دیگر را اعلام کرد.

نمایشگاه CES 2019 | سامسونگ زمان عرضه گوشی منعطف خود را اعلام کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ امسال نیز مانند سال گذشته در نمایشگاه CES 2019 باز هم گوشی منعطف خود را به رخ کشید. پیش‌تر ما این گوشی را در نمایشگاه‌های دیگر دیده بودیم اما به نظر می‌رسد این بار زمان عرضه این دستگاه نزدیک‌تر از همیشه باشد. ما در گذشته هم از این گوشی منعطف شنیده‌ایم و سال‌ها از زمانی که برای اولین بار تلفن‌های تاشو سامسونگ را دیده‌ایم می‌گذرد اما این بار خود این شرکت به عرضه محصول جدید خود در آینده‌ای نه چندان دور خوش‌بین است.

در نمایشگاه CES امسال، سامسونگ پشت درهای بسته این گوشی منعطف را به مشتریان منتخب خود نشان داد. همچنین به این افراد از آمادگی محصول جدیدش برای آغاز تولید انبوه خبر داده است. سوزان دیلوا، مدیر سامانه استراتژی محصول و بازاریابی سامسونگ، به تازگی آغاز فروش این محصول در نیمه اول ۲۰۱۹ را تایید کرده است.

برعکس بیشتر محصولات گلکسی سامسونگ که به طور گسترده در سراسر جهان در دسترس هستند، این دستگاه قابل انعطاف در ابتدا ممکن است فروش محدودی داشته باشد. نماینده سامسونگ به Gizmodo گفته است: «این گوشی تاشو در نیمه اول سال ۲۰۱۹ در بازارهای انتخابی عرضه خواهد شد. ما در حال حاضر برای تولید انبوه آن آماده هستیم و تولید حداقل  ۱ میلیون واحد را انتظار داریم.»

این مسئله بدین معنی است که گوشی‌های منعطف سامسونگ گلکسی ابتدا در بازار داخلی سامسونگ و احتمالاً چند منطقه دیگر عرضه می‌شوند اما ایالات متحده آمریکا و اروپا باید چند ماه بیشتر صبر کنند. انتظاری که از قیمت این عضو جدید خانواده کهکشانی‌ها داریم، چیزی در حدود ۱۸۵۰ دلار است. با توجه به قیمت این تلفن هوشمند، طرفدارانش باید مبلغ زیادی برای داشتن آن کنار بگذارند.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه CES 2019 | لپ‌تاپ گیمینگ و تلویزیون میکرو‌LED؛ محصولات جدید سامسونگ


انتهای پیام/

زمان عرضه گوشی منعطف سامسونگ گلکسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.