دستیار صوتی گوگل به قابلیت نشانه‌گذاری مجهز می‌شود

دستیار صوتی گوگل - Google Assistant در بروزرسانی جدید خود به ویژگی نشانه‌گذاری متن و گفتار مجهز شد.

دستیار صوتی گوگل به قابلیت نشانه‌گذاری مجهز می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با ویژگی جدید دستیار صوتی گوگل دیگر نگران عدم‌رعایت اصل نوشتاری و علامت‌گذاری در متن‌های خود نباشید. گوگل با بروزرسانی دستیار صوتی این شرکت قابلیت بسیار پرکابردی را به آن اضافه کرده است. این شرکت دستیار صوتی خود را قادر کرده با مطالعه متن‌های نوشته شده توسط کاربران، هرگونه ایراد نوشتاری اعم از ایرادات املایی و نگذاشتن نقطه، ویرگول، علامت سؤال و سایر علامات را در مکان‌های مورد نیاز متن شناسایی و اضافه کند.

مطمئناً قابلیت جدید دستیار صوتی گوگل کمک شایانی به آن دسته از کاربران که کارهای نوشتاری خود را با رایانه یا موبایل انجام می‎‌دهند، می‌کند. اپلیکیشن نسخه جدید دستیار صوتی گوگل برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس(IOS) عرضه شده است. شاید خبر ویژگی جدید دستیار صوتی گوگل برای کاربران دستیار صوتی اپل یا همان Siri تا حدی خوشایند نباشد زیرا آنطور که کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند، دستیار صوتی گوگل با توجه به ویژگی‌های جدید، بسیار سریع‌تر و کاربردی‌تر از Siri است و همین موضوع باعث افزایش طرفداران دستیار صوتی گوگل خواهد شد.

به نظر می‌رسد از آن زمان که گوگل در دستیار صوتی خود از فناوری هوش‌مصنوعی استفاده کرده، هر روز ویژگی‌های بهتر و جدیدتری به آن اضافه می‌شود. قابلیت نشانه‌گذاری دستیار صوتی گوگل به این صورت است که این دستیار با مطالعه تک‌تک واژه‌های متن مورد نظر، ایرادات نوشتاری و علامت‌گذاری آن را یافته و برطرف می‌کند.

مطمئناً ویژگی‌های برتر دستیار صوتی گوگل که در مدت زمانی بسیار کوتاه در حال توسعه است، انجام بسیاری از کارهای رایانه‌ای از قبیل جستجوهای دقیق و برطرف‌سازی اشکالات نوشتاری را بسیار ساده‌تر کرده است.


بیشتر بخوانید: ویژگی Messages گوگل مپ را به یک پیام‌رسان تبدیل می‌کند +تصویر


انتهای پیام/

قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید دستیار صوتی گوگل نوشتن را برای کاربران ساده‌تر می‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار