تلویزیون‌های اندرویدی (Android TV) در سال ۲۰۱۸ در طیف وسیعی از دستگاه‌ها توسط ده‌ها میلیون کاربر در خارج از ایالات متحده آمریکا، از جمله اروپا و آسیا، استفاده شده است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون اندروید یا اندروید تی‌وی در واقع دستگاهی است که برای صفحات نمایش بزرگ ساخته شده است. این دستگاه رابط کاربری ویژه خودش را دارد و دارای فروشگاه برنامه اندرویدی اختصاصی خود است. از ویژگی‌های این تلویزیون اندرویدی می‌توان به کنترل بهتر آن اشاره کرد.

امسال، تلویزیون اندروید (Android TV) در طیف وسیعی از دستگاه‌ها استفاده شده است. این طیف وسیع از تلویزیون‌های 4K تا تلویزیون‌های پیشرفته سونی را پوشش می‌دهد. به نظر می‌رسد افزایش شرکای سخت‌افزاری برای تلویزیون اندرویدی جواب داده و این تکنولوژی در حال پیشرفت است.

در ماه می، گوگل دو برابر شدن کاربران خود را اعلام کرده بود. مطمئناً کاربران این تلویزیون طی مدت زمانی که از ماه می گذشته، بیشتر نیز شده است. به گفته یکی از اپراتورهای تلویزیون اندروید، این تکنولوژی توسط ده‌ها میلیون کاربر در خارج از ایالات متحده آمریکا، از جمله اروپا و آسیا، استفاده می‌شود.

شالینی گولیل پائی (Shalini Govil-Pai)، مدیر ارشد مدیریت محصولات Andoird TV، گفت: علاوه بر این، بیش از ۱۰۰ اپراتور تلویزیون‌های پرداختی از رابط کاربری تلویزیون‌های هوشمند گوگل استفاده می‌کنند.

با دستگاه‌های جدیدی که در آینده ممکن است به تلویزیون‌های اندروید اضافه شود، این رشد می‌تواند در سال ۲۰۱۹ نیز ادامه می‌یابد. اندروید تی‌وی تمام ویژگی‌هایی که از یک ستاپ باکس اندرویدی با قابلیت پخش آنلاین انتظار می‌رود را دارد. مانند اپل تی‌وی، فضای اندروید تی‌وی نیز با محیط تلویزیون بهینه شده و مثل هندست‌های اندرویدی، این دستگاه نیز توسط سازندگان متفاوتی ساخته می‌شود و گوگل تنها شرکتی نیست که سازنده این دستگاه است. پیش‌بینی می‌شود استفاده از تلویزیون‌های دارای سیستم عامل، مانند اندروید تی‌وی و اپل تی‌وی، به زودی در سراسر جهان گسترش یابد.


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند


انتهای پیام/

پیشرفت تلویزیون‌های اندرویدی در خارج از آمریکا

برچسب ها: فناوری ، اندروید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار