مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: سه شکارچی ضارب مأمور اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرگان دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

زندان ،عاقبت سه شکارچی ضارب محیط بان گرگانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  عبدس مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: در آبان ماه سال جاری محیط‌بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرگان، در حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت‌ شده جهانما در محل تنگه حاجی کش به یک دستگاه خودرو پاترول با سه سر نشین برخورد کردند.

وی ادامه داد: با کسب اجازه از دادستانی شهرستان گرگان نسبت به متوقف کردن خودرو شکارچیان وبرای اقدامات قانونی وارد عمل شدند.

عبدوس افزود: در حین بازرسی خودرو، لاشه یک راس قوچ وحشی شکار شده و یک قبضه اسلحه برنو کشف شد و محیط بان‌ها هنگام اعمال قانون و بازرسی خودرو، شکارچیان ضمن تمرد و سرپیچی متواری شده و یکی از محیط بان‌ها را که برای تفتیش داخل خودرو شده بود را به گروگان گرفته و متواری شدند.

وی گفت: پس از گذشت چند کیلومتر متهمان خودرو را متوقف کرده و محیط بان را ضمن ضرب و شتم، فحاشی و تهدید با اسلحه سرد از ماشین به بیرون پرتاب کرده و با سرعت از محل متواری شدند.

عبدوس گفت: در این در گیری یکی از محیط بانان از ناحیه کمر، دست و پای راست دچار آسیب‌دیدگی شد که برای مداوا به اورژانس روستای چهارباغ اعزام شد.

مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: محیط بانان با تنظیم صورت جلسه تخلف پرونده متهمین را به مراجع قضایی ارجاع کردند و پس از طی مراحل قضایی متهمین در دادگاه به جرم شکار غیرقانونی گونه‌های وحشی حمایت‌شده، ضرب و شتم محاکمه شده و پس از بررسی محتویات پرونده هر سه متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/م
 

 سه شکارچی ضارب محیط بان گرگانی، روانه زندان شدند

برچسب ها: محیط زیست ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار