مدیرکل پست استان سمنان گفت: ماهانه بالغ بر یک میلیون مرسوله پستی در این استان جابجا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نصرت الله مشیری مدیرکل پست استان سمنان در جمع کارکنان پست شهرستان گرمسار گفت: از یک میلیون مرسوله انتقالی در ماه ۳۰۰ هزار عدد، وارده است.

وی با اشاره به اجرای طرح سامانه یکپارچه نشانی استاندارد (جی نف)، از شناسایی بالغ بر ۷۸ هزار مکان پستی در دو شهر سمنان و شاهرود خبر داد و افزود: این طرح تا پایان ۹۷ در همه شهر‌های استان سمنان اجرا می‌شود.

مدیرکل پست استان سمنان اضافه کرد: امکان رهگیری مرسولات به صورت یکپارچه از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی و اتصال به درگاه‌های پرداخت الکترونیک بانکی برای تسهیل در پرداخت هزینه‌های مرتبط از قابلیت‌های سامانه یکپارچه نشانی استاندارد است.

مشیری از فعالیت ۲۶۸ واحد پستی در استان سمنان خبر داد و گفت: ۸۳ واحد از واحد‌های پستی در شهر‌های استان و ۱۸۵ واحد نیز در مناطق روستایی استان مشغول به خدمت هستند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۴ هزار و ۱۸۲ کد پستی در استان سمنان باید به روزرسانی شود، افزود: تا کنون ۱۱۷ هزار و ۱۶۳ کدپستی در استان به هنگام سازی شده است که از این تعداد ۷۱ هزار مورد در شهر سمنان، ۳۱ هزار و ۴۷۶ مورد در گرمسار، ۹ هزار و ۳۴۴ مورد در مهدیشهر و ۵ هزار ۳۴۴ مورد در روستا‌ها بود.

وی ادامه داد: پست در تفاهم نامه‌ای با شهرداری ها، در حال ساخت و نصب پلاک برای منازل مسکونی و واحد‌های تجاری است.

انتهای پیام / گ

حضور مدیرکل پست استان سمنان در جمع کارکنان پست شهرستان گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.