مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از فعالیت ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی در کرمانشاه خبر داد و گفت : برای ۲۷ مجتمع نیز مجوز صادر شده است.

ب‍ه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان‌های مختلف استان، گفت : از این تعداد یازده مجتمع دو منظوره و مابقی تک منظوره است.

وی درباره خدماتی که در این مجتمع‌ها ارائه می‌شود، گفت : در این مراکز علاوه بر عرضه سوخت، خدماتی مانند فروشگاه، بوفه عرضه مواد غذایی، برخی خدمات خودرو، نمازخانه و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده و به رانندگان و مسافران خدمات می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از در دست احداث بودن سه مجتمع دیگر نیز خبر داد و عنوان کرد: این مجتمع‌ها شامل مجتمع‌های تک منظوره خدماتی رفاهی محور روانسر به پاوه و مجتمع کمربندی شرقی خسروی و مجتمع دو منظوره خدماتی رفاهی محور بیستون –کنگاور است.

به گفته خسروانی، با احتساب این سه مجتمع در دست احداث، برای ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی استان نیز پروانه صادر شده که در آینده نزدیک مشغول فعالیت می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

وجود یازده مجتمع دو منظوره در کرمانشاه

 

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.