نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: به موضوع تاخیر صدور حکم شهردار جدید من ورود کردم و منتظر پاسخ مسئولان مربوطه هستم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار اعضای شورای شهر یزد با وی که با موضوع تاخیر در صدور حکم شهردار یزد برگزار شد، گفت: در این موضوع من ورود کردم و منتظر پاسخ مسئولان مربوطه هستم، اما سعی می‌کنم که با جدیت دنبال کنم.

وی با اشاره به اینکه معطل ماندن موضوعات شهر به دلیل تاخیر در انتخاب شهردار سخت است و باید هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: با این وجود باید تمام تلاش را به کار بست که کار‌های شهر به این دلیل معطل نماند و بتوانیم به مردم بیش از پیش خدمت کنیم.

ناصری یزدی تصریح کرد: با توجه به اهمیت فعالیت شهرداری ،  لازم است که بحث شهردار سریعتر به نتیجه رسیده تا فعالیت‌های این نهاد مهم با ظرفیت کامل ادامه پیدا کند.

امام جمعه یزد افزود: با این وجود در شرایط فعلی هم نباید عدم معرفی و صدور حکم شهردار سبب زمین ماندن کار‌ها شود و حتما باید مسئولان امر نسبت به این موضوع جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند که کار مردم به بهترین وجه ممکن پیگیری و اجرا شود.


انتهای پیام/ ا

امام جمعه یزد به صدور حکم شهردار جدید ورود کرد

برچسب ها: شهرداری ، سخن بزرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.