رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد از جریمه نقدی قاچاقیان چوب در تعزیرات حکومتی مهاباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جعفر نوری رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد گفت: پرونده دو محموله قاچاق چوب درختان جنگلی در این اداره بررسی شد و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند. 

وی افزود: این محموله‌های چوب در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان بارگیری و در ایست بازرسی سه راهی دارلک محور مهاباد - ارومیه توقیف شده بود.

نوری گفت: این دو محموله در مجموع با وزن ۱۷ تن در دو دستگاه خودرو کشنده بارگیری شده بود و با توجه به قاچاق بودن حمل محموله‌های چوب جنگلی پرونده آن‌ها به اداره تعزیرات حکومتی مهاباد منتقل شد.

وی افزود: در این اداره ضمن تشکیل پرونده برای متهمان، استعلام‌های لازم در مورد جنگلی بودن یا غیرجنگلی بودن چوب‌های کشف شده از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد صورت گرفت و کارشناسان نوع چوب‌ها را بید جنگلی تشخیص دادند.

نوری گفت: رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی مهاباد نیز متهمان را به ضبط محموله و پرداخت ۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد اضافه کرد: این جریمه نقدی تنها برای حمل غیرمجاز چوب جنگلی بوده و جریمه قلع و قمع درختان باید در ارگان‌های دیگر بررسی شود.

بر اساس اعلام اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد امسال درمجموع بیش از ۱۰۰ تن چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ج

محکوم شدن قاچاقیان چوب به جریمه نقدی در تعزیرات حکومتی مهاباد

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.