با نفوذ سامانه بارشی از ظهر امروز ۱۹ دی ماه بارش‌های رگباری باران و برف همراه با افت دمای هوا و وزش باد شدید خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

پیش بینی بارش برف و باران در خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، یحیی قاینی پور رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی برای امروز و فردا در خراسان رضوی پیش بینی شده است، این سامانه امروز در نیمه جنوبی و فردا در نیمه شمالی استان فعال خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس وقوع بارش‌های رگباری در برخی از مناطق نیمه جنوبی خراسان رضوی همراه با رعد و برق با احتمال آبگرفتگی در نواحی مستعد دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین میزان وزش باد طی امروز و به ویژه فردا در سطح استان شدید پیش بینی شده لذا احتمال خسارت از این ناحیه در برخی از مناطق وجود دارد.

قاینی پور تصریح کرد: روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه کاهش محسوس دما به میزان هفت درجه به ویژه در نیمه شمالی خراسان رضوی همراه با بارش‌های پراکنده باران و برف، تشکیل مه و همچنین کاهش دید رخ می‌دهد.

قوچان با کمینه دمای سه درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام // ف. م

 

دمای هوای خراسان رضوی کاهش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.