رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، مقرر شد حداکثر تا دو ماه آینده مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام و المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: محور بجنورد-جنگل گلستان، که هرساله شاهد بروز تصادفات منجر به فوت عدیده‌ای در این محدوده هستیم، به عنوان یکی از مهمترین مسائل حوزه حقوق عامه به شمار می‌رود.
وی با تبیین برخی اقدامات انجام گرفته به منظور کاهش سوانح رانندگی در این محور، مسأله تخصیص اعتبارات را یکی از مشکلات اصلی بر سر راه اجرا و معوق شدن این پروژه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی پیگیری‌های به عمل آمده، مقرر شده که ظرف حداکثر دو ماه آتی مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یابد.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری افزود: با توجه به جلسه مشترکی که بین اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان‌های خراسان شمالی و گلستان برگزار شد، مسأله صدور مجوز‌های زیست محیطی برای توسعه این محور مرتفع شده و ما هم اکنون با تسهیل این فرایند، منتظر اجرای سریع تعهدات از سوی شرکت مجری طرح هستیم.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز بر لزوم نحوه تقسیم کار بین دستگاه‌های مرتبط استانی و شرکت زیرساخت برای پیگیری افزایش اعتبارات این محور تاکید و اظهار کرد: این موضوع از محل اعتبارات ملی و استانی و همکاری دستگاه قضایی استان برای تسهیل روند تملک اراضی مورد نیاز به منظور توسعه محور بجنورد- جنگل گلستان را از جمله مهمترین دستور کار این بازدید توصیف کرد.

منبع/میزان

انتهای پیام/ط


اختصاص اعتبار برای پروژه محور بجنورد - جنگل گلستان

برچسب ها: حادثه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.