سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عزت و عظمت این نظام با خون شهدا و صبر پدران و مادران رنگ گرفته و تاکنون دشمن نتوانسته آن را کم رنگ کند.

عزت و عظمت این نظام با خون شهدا رنگ گرفته است/ امروز کشورمان در تجهیزات دفاعی هیچ کمبودی نداردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره ۵۷ شهید عملیات کربلای ۴ و ۵ در تربت جام گفت: این قبیل مراسم فرصتی برای یادآوری رشادت‌های جوانان، مردان و زنانی است که مال و جان خود را در راه دفاع از کشور نثار کردند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تعمیق باور‌های اصیل دینی، تداوم سیره عملی شهدا، حرکت به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی، انتقال پیام شهدا و آشنایی جوانان و نوجوانان با آرمان‌های شهدا از مهم‌ترین اهداف این یادواره است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در میان شهدای مسلمانان شیعه و سنی حضور دارند پس نقشه دشمن برای اختلاف اندازی در کشور همیشه با شکست مواجه است. ملت ایران همیشه با وحدت و انسجام در کنار دولت گوش به فرمان مقام معظم رهبری گام برمی دارد.

سردار رمضان شریف افزود: رشادت و حماسه سازی فرزندان این مرز و بوم در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و ملت ما با دستان خالی، اراده پولادین و اطاعت از امام و رهبری بر همه توطئه‌ها نائل آمده است. همچنین جمهوری اسلامی ایران امروز در تجهیزات دفاعی هیچ کمبودی ندارد و در تمام عرصه‌ها ثابت کرده بر دشمن غلبه می‌کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه اعتقادات دینی، فرهنگ ناب محمدی و ارزش‌های اسلامی شکل گرفته که با هیچ برنامه‌ای خدشه دار نمی‌شود.

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگداشت نام و یاد شهدا و تکریم خانواده‌های معظم شهدا مهمترین وظیفه ما در قبال آنان است. باید در ادامه راه انقلاب با ولایتمداری، حفظ وحدت و پایبندی به فرهنگ ارزشی و اهل بیتی بر دشمنان مختلف در جنگ سرد و سخت پیروز شویم.

انتهای پیام //ف. م


استحکام فرهنگ دینی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

برچسب ها: شهدا ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.