رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه بیست و یکمین روز دی ماه خبر داد.

جاده چالوس بیست و یکمین روز دی ماه یکطرفه می‌شودسرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و چالوس عادی و روان است، گفت: هم اکنون ارتفاعات جاده کرج – چالوس محدوده پل زنگوله تا دهانه شمالی بارش خفیف برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سطح جاده در این مسیر لغزنده است، افزود: رانندگان توصیه کرد به علت لغزندگی جاده‌ها با سرعت مطمئن در این مسیر‌ها تردد و در صورت امکان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه بمنظور افزایش ایمنی خودرو‌های عبوری و مدیریت سفر مسافران زمستانی هر هفته جمعه‌ها جاده چالوس یکطرفه می‌شود، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ دی از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد شد.

وی گفت: انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ 

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.