استقلالى‌ها قصد دارند به خاطر شرایط تیمشان در تمرینات شرکت کنند.

تصمیم استقلالی ها برای بازگشت به تمریناتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال استقلال به خاطر دریافت نکردن مطالباتشان ، در نهایت آبى پوشان تصمیم گرفتند در حالى که پول و حواله اى دریافت نکردند در تمرینات شرکت کنند و هر یک از بازیکنان استقلال با انتشار یک پیام مشترک این موضوع را به گوش هواداران استقلال برسانند.

مهدى رحمتى و دیگر بازیکنان استقلال در پیامى نوشتند:حتما شما بهتر از ما وضعیت تیم رو مى دانید و با خبر هستید که تمرینات تیم چند روزى به تاخیر افتاده، اما با توجه به اینکه ما مى دانیم در این بین فقط استقلال ضرر مى کند تصمیم گرفتیم با آمادگى کامل در تمرینات شرکت کنیم. البته این انتظار را داریم که مسئولان باشگاه هم مشکلات بازیکنان را حل کنند.

در ادامه این پیام آمده است:مطمئنا نقش اصلى را در تصمیم فعلى ما شما هواداران بزرگ دارید که همیشه حامى اصلى ما بازیکنان و استقلال بزرگ بوده و هستید. در پایان هم باید به این موضوع اشاره کنیم که نه حواله اى از باشگاه گرفته ایم و نه چیز دیگرى. اگر تصمیم به حضور در تمرینات گرفتیم فقط به خاطر وضعیت تیم در نیم فصل دوم بوده و بس.


بیشتر بخوانید:

استقلالى‌ها اعتصاب را شکستند

حسینی از استقلال جدا نمی‌شود

حواله استقلالى‌ها برگشت خورد

واگذاری استقلال و پرسپولیس، پیشکسوتان را دورهم جمع کرد

چک به جای پول نقد در دستان بازیکنان استقلال


انتهای پیام / 

تصمیم آبی پوشان پایتخت برای حضور در تمرینات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار