رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم استان از ابتدای امسال سه میلیارد تومان به بازسازی عتبات کمک کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جوینده  رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در ۹ ماهه سال جاری مردم علاقمند و محب به اهل بیت(ع) در خراسان‌جنوبی مبلغ سه میلیارد تومان برای بازسازی عتبات و کمک به روند پروژه‌های عتبات مقدسه کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سنگ مورد نیاز برای بسیاری از پروژه‌ها در عتاب مقدسه توسط مردم خراسان‌جنوبی تأمین می‌شود، بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه پنج هزار متر مربع از خراسان‌جنوبی به عتبات عالیات ارسال شده است.

جوینده یادآور شد: کمک‌های مردم خراسان‌جنوبی در پروژه صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، صحن حضرت زینب(س) در کربلا و صحن امامین جوادین(ع) در کاظمین هزینه می‌شود.

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به پروژه مهم ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلی اظهار کرد: بی‌شک این پروژه در جهت تأمین آرامش و ایجاد فضای مناسب برای زیارت علاقمندان به اهل بیت(ع) در کربلا نقش آفرین است که مردم خراسان جنوبی سنگ مورد نیاز برای آن را تأمین می‌کنند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم خراسان‌جنوبی برای پروژه صحن حضرت زینب در کربلا حدود ۱۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

جوینده اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستاد بازسازی عتبات در خراسان‌جنوبی بانوان هنرمند قالیباف در راستای نیت های خیرخواهانه خود کمک های بسیاری به بحث بازسازی عتبات داشته‌اند و از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نیز هزار متر قالی توسط این بانوان هنرمند بافته شده است.

بافت هزار متر قالی برای عتبات و عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.