فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: با اجرای طرح‌های ارتقاء اجتماعی و اطلاع رسانی به موقع کشف مواد مخدر چهار برابر نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

کشفیات مواد مخدر در شهرستان گناوه 4 برابر شده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حسین احمدی افزود: بیشترین آسیب‌های اجتماعی در گناوه بحث فضای مجازی و همچنین سرقت‌های داخل خودروست.

وی تصریح کرد: با زحمات همکاران ما در پلیس آگاهی و کلانتری عمومی ۹۰ درصد سرقت‌ها کشف شده است.

فرمانده انتظامی گناوه ادامه داد: با آگاه سازی دانش آموزان و برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس، امسال نسبت به مشابه پارسال ۶۰ درصد کاهش تصادف داشته ایم.

سرهنگ احمدی افزود: ۹۰ درصد پرونده‌هایی که در حوزه مشاوره و مددکاری در کلانتری تشکیل شده با صلح و سازش پایان یافته و نیاز به ارجاع به مقام قضایی نبوده است.

وی بیان کرد: یکی از معضلات اجتماعی امروز، اعتیاد به مواد مخدر است که با اجرای طرح‌های ارتقاء اجتماعی و اطلاع رسانی به موقع کشفیات نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است؛ یعنی ۳۷۱ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در خصوص فضای مجازی گفت: خانواده‌ها باید کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و آن‌ها را نسبت به خطرات احتمالی فضای مجازی آموزش دهند.

انتهای پیام/م

۹۰ درصد سرقت ها در شهرستان گناوه کشف شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.