پیشکسوتان باشگاه پاس به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفتند و در صدد احیا‌ی تیم پاس تهران هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیشکسوتان تیم فوتبال پاس تهران، امروز (سه‌شنبه) به وزارت ورزش و جوانان رفتند و با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند و در ادامه تقاضای احیای این تیم را از وزیر ورزش داشتند. حسن حبیبی، همایون شاهرخی و حسین فرکی به نمایندگی از پیشکسوتان پاس با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردند و ابراز امیدواری کردند تا با کمک سلطانی‌فر، این باشگاه احیا شود.

بر همین اساس پیشکسوتان اظهار نظرات متفاوتی درباره این موضوع داشتند که به شرح زیر است:

حسن حبیبی: با وجود همه مشکلات جسمی که داشتم، امروز به امید احیای تیم پاس به اینجا آمدم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بتوانیم پاس را نجات دهیم.

همایون شاهرخی: چند سال است دنبال احیای پاس هستیم و امروز برای کمک به فوتبال و جوانان کشور باید مکتب پاس احیا شود تا این تیم بازهم بتواند نتایج خوبی کسب کند.

حسین فرکی: انتقال پاس یک تصمیم اشتباه بود و از سلطانی فر به عنوان یک چهره ورزشی انتظار داریم با کمک فرمانده نیروی انتظامی این تیم را احیا کنند.

همچنین سلطانی فر هم بیان کرد، بدون تردید خیلی از بزرگان فوتبال ایران ریشه پاسی دارند و با کمک و تمایل نیروی انتظامی، پاس را احیا می‌کنیم و تصور می‌کنم به سرعت بتوانیم این تیم را احیا کنیم. هدف از تشکیل باشگاه پاس ارتباط مردم با پلیس بود و با توجه تمایل نیروی انتظامی برای احیا مجدد پاس، زمان خوبی برای همه ما فراهم شده است و معتقدم پاس به عنوان بخشی از هویت و تاریخ ورزش و مردم ایران است و باید احیا شود.

گفتنی است، پاس تهران یکی از باشگاه‌های قدیمی فوتبال ایران محسوب می‌شود که سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد.


بیشتر بخوانید:

کوشیان: بازیکنان ایران در حد استاندارد جهانی بازی می‌کنند

فغانی: تیم ملی فوتبال کشورمان گام اول را بسیار محکم برداشت

پورعلی گنجی: شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا داشتیم/ تیم‌های فوتبال پیشرفت کرده اند


انتهای پیام/

اظهارات سلطانی فر درباره احیای باشگاه پاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار