سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تیم‌های عراق و ویتنام حاضر شد و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، تیم‌های ملی فوتبال عراق و ویتنام به مصاف هم رفتند که تا دقیقه ۵۵ نتیجه ۲ بر یک به سود تیم شرق آسیا است. عراق و ویتنام حریفان شاگردان کی روش در گروه D. محسوب می‌شوند و به همین دلیل کارلوس کی روش، اوسیانو داکروز و مارکار آقاجانیان مربیان تیم ملی ایران در ورزشگاه زاید حضور یافتند و دیدار شاگردان کاتانچ و پارک هانگ سئو را تماشا کردند.

یوز‌های ایرانی (لقب تیم ملی فوتبال ایران) که شب گذشته ۵ بر صفر یمن را شکست دادند، مقتدرانه در صدر جدول قرار دارند و باید در ۲ مسابقه آینده با ویتنام و عراق دیدار کنند. مربی پرتغالی فوتبال ایران که امید قهرمانی در آسیا دارد، در دیدار عراق مقابل ویتنام مشغول آنالیز و نت برداری شد تا بتواند از سد این تیم بگذرد و این درحالی است که بازیکنان ایران عصر امروز و زمانی که استراحت می‌کردند، مشغول انجام بازی گلف شدند.

برای ویتنام (علی فائز عطیه - مدافع عراق و نوین چانگ فونگ) گلزنی کردند و تک گل عراق هم مهند علی به ثمر رساند. دیدار تیم ملی ایران و ویتنام، شنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود و همان روز عراق و یمن به مصاف هم خواهند رفت. آخرین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی هم ۲۶ دی انجام می‌شود که شاگردان کی روش در دیداری انتقامی باید با عراق رو در رو شوند.


بیشتر بخوانید:

کوشیان: بازیکنان ایران در حد استاندارد جهانی بازی می‌کنند

فغانی: تیم ملی فوتبال کشورمان گام اول را بسیار محکم برداشت

پورعلی گنجی: شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا داشتیم/ تیم‌های فوتبال پیشرفت کرده اند


انتهای پیام/

کی روش، تماشاگر دیدار تیم های عراق و ویتنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار