جلسه حامیان دولت با فرماندار شهرستان با محوریت بررسی مسائل بهداشتی و پزشکی در محل فرمانداری برگزار شد.

حامیان دولت در برنامه‌های جشن ۴۰ سالگی انقلاب شرکت کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جمع اعضای ستاد مرکزی دکتر روحانی گفت: حامیان دولت باید در برنامه‌های دهه فجر جشن ۴۰ سالگی انقلاب پر شور‌تر از گذشته شرکت کنند و با توجه به اینکه امسال از شرایط خاصی برخوردار است باید همه تلاش کنیم تا با حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر جشن ۴۰ سالگی انقلاب باشکوه‌تر برگزار شود.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب در راس آن‌ها آمریکا با برگزاری جلسه با ۴۰۰ نفر از کارشناسان خبره به دنبال فروپاشی نظام و انقلاب هستند و برای ما نقشه‌هایی کشیده اند که ملت ایران با هوشیاری کامل پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستانده اند و نمی‌گذارند نقشه‌های دشمن تحقق پیدا کند.

فرماندار تربت جام گفت:حامیان دولت در شهرستان با اطلاع رسانی از عملکرد دولت و دستاورد‌های نظام وانقلاب امید را به مردم برگردانند.

حمیدی افزود: با توجه به فشار‌های اقتصادی شرمنده مردم هستیم و  با دست به دست همدیگر از این مشکلات عبور خواهیم کرد و در ۴۰ سالگی انقلاب بار دیگر دشمن را به زانو درمی آوریم.

انتهای پیام//س.ج
 

با اتحاد می توانیم از مشکلات عبور کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.