فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل، خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ اصلانی فر فرمانده انتظامی مراغه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل، باغات و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس پاسگاه شهید آیت الله غفاری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، ماموران پلیس موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی غافلگیرکننده وی را در حین ارتکاب سرقت از خانه باغ‌های این شهرستان دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: سارق در بازجویی‌ها اولیه به ۱۰ فقره سرقت از دامداری ها، مرغداری‌ها و خانه باغ‌های این شهرستان اعتراف کرد و پرونده وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

سرهنگ اصلانی فر با اشاره به نتیجه تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد سرقت‌ها افزود: بیشتر مال باختگان در حفظ و حراست از اموال خود سهل انگاری کرده و هشدار‌های پیشگیری از سرقت را جدی نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از سرقت منازل و اماکن، توصیه‌های پلیسی باید جدی گرفته شده و با اقدامات پیشگیرانه و نصب دوربین‌های مدار بسته، فرصت سرقت از سارقان سلب شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و انتقادات، پیشنهادات و تقدیر‌های خود از عملکرد پلیس را از طریق سامانه ارتباطی ۱۹۷ گزارش کنند.

 

انتهای پیام/ش

سارق خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی در مراغه دستگیرشد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.