فرمانده انتظامی مرند از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سرقت از دکل‌ها و تجهیزات مخابراتی و کشف اموال مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دهقانی فرمانده انتظامی مرند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از دکل‌ها و تجهیزات مخابراتی مربوط به ادارات دولتی در سطح شهرستان مرند با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در اطراف یکی از روستا‌های شهرستان به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و جهت بررسی بیشتر به یگان انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی و استعلام مشخص شد راننده خودرو کارمند اخراجی مخابرات بوده است و در بازرسی از خودرو تعداد ۴۰ عدد کلید قفل، ۲۲ عدد گیت دکل مخابراتی و اره آهن بر، قیچی و ابزار آلات دیگر کشف و توقیف شد.

دهقانی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهمان به سرقت بیش از ۲۰ فقره از دکل‌ها و تجهیزات مخابراتی از شهر‌های مختلف استان اعتراف و تعداد ۳۲ عدد باطری دکل مخابراتی از محل سکونت آن‌ها کشف و به فروش ۱۵۰ عدد باطری مسروقه دیگر اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری افراد مالخر در این زمینه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مرند با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه ۲ میلیارد ریال بوده و ۲ نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

 

انتهای پیام/ش

اعضای باند سارقان تجهیزات مخابراتی در مرند دستگیرشدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.