قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه باید از ظرفیت بازار ارز استفاده کرد، گفت: استان‌های مرزی باید پیشگام در صادرات باشند.

کرمانشاه با ظرفیت های بالا  نباید رتبه اول بیکاری باشد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سید شریف حسینی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت  ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ظرفیت‌های خوبی در کرمانشاه وجود دارد و با این وجود نباید استان نرخ اول بیکاری در کشور باشد و باید بخش خصوصی، دولتی، تعاون و به‌خصوص مردم با اتحاد و انسجام در رفع این مشکل تلاش کنند.

قائم مقام وزیر و معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت  بیان کرد: در وزارت صنعت شرایطی ایجاد کرده ایم که مدیران کل ما در استان‌ها با توجه به شرایط آن استان خودشان تصمیم گیرنده باشند و نگاهشان به مرکز نباشد.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی به دنبال ایجاد اشتغال و کسب سود است، گفت: باید طوری عمل کرد که بخش دولتی در خدمت بخش خصوصی باشد.

حسینی بیان کرد: در بخش صادرات برخی این تفکر را دارند که اگر صادرات انجام شود در داخل مشکل به وجود می‌آید، اما افزایش نرخ صادرات بسیار مهم است و نباید بازار ارز را از دست داد و استان‌های مرزی باید پیشگام صادرات باشند.

انتهای  پیام/ز

باید بخش دولتی در خدمت بخش خصوصی باشد

برچسب ها: صادرات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.