نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیروی انسانی با علم و دانش می تواند پیشرفت کند و علم بدون ایمان زهر است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان پشت مرزها تلاش می کنند تا با وجود جوان های خوب و با استعدادمان به آن ها روحیه یاس و ناامیدی را منتقل کنند.

 
وی با بیان اینکه همه می دانند در هر کشوری حرف اول و آخر را در هر راه رشد نیرو انسانی ان جامعه می زند افزود: نباید بگذاریم ذخایر و نعمات خدایی روی زمین بمانند باید از آن ها بهترین استفاده را بکنیم زیرا کشور هایی ممکن است که هیچ ذخایری نداشته باشند ولی نیروی انسانی با استعداد و توانمندی داشسته باشد که موجبات پیشرفت جامعه خود را فراهم کنند.

 
ایت الله عبادی گفت: بزرگترهایی که تجربه دارند باید دست جوانان را بگیریند و بیش از پیش به آن ها کمک کنند و حمایتشان کنند و درگیر مسائل سلیقه ای و حزبی نشوند.

 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استان ما با وجود منطقه کویری و خشک امام مردمانی مستعد و با انگیزه دارد افزود: ما وظیفه داریم راه را برای آن دسته از افرادی که میخوهد رشد کنند باز کنیم و با وجود کمبود ها اگر هدفمند کار کنیم دانش و تجربه بسیار ارزشمند در جهت پیشرفت علم بدست خواهیم آورد و پیشرفت خواهیم کرد.


ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: متاسفانه کشور ما هنوز نتونسته است از طریق دانشگاه ها برای پیشرفت جامعه کمک زیادی بکند.

 
وی با بیان اینکه این استان نیروی انسانی فوق العاده ای دارد به طوریکه از هر 6 نفر یک نفر دانشجو است افزود:دانشجویان درس می خوانند که مشکلات کشور را حل کنند و جامعه را در جهت مثبت تغییر دهند ولی باید برای آن ها محیط اماده باشد.

 
ستاری گفت: خراسان جنوبی یک سابقه کار آفرینی دارد که بسیار ارزشمند است گفت: مشکلات همیشه با دانش حل می شود ولی باید مهارت کافی برای به اجرا در آوردن آن را داشته باشیم.

انتهای پیام/ ط آ

حل مشکلات با دانش و مهارت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.