در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای نقاط حادثه خیز در آمل شناسایی تا برای ان‌ها راه حلی پیدا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اصغر کردی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه آمل در جلسه شورای ترافیک با اشاره به اینکه برای ورودی شهر رینه باید دغدغه داشت و طرحی در جهت ایمنی آن آماده کرد، گفت: در دفاتر نصب و تغییر پلاک در حومه آن‌ها باید علائم توقف ممنوع زده شود تا برای ساکنین اذیت ایجاد نشود.

کردی با بیان اینکه باید استعلام از شورای ترافیک استان بابت حل مشکلات راه‌های مواصلاتی اصلی  شهر‌های گزنک و دابودشت گرفته شود، گفت: در این خصوص قانون مشخصی وجود ندارد و تنها تفاهم نامه وجود دارد که نیاز به استعلام وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه باید نقاطی که حادثه خیز است و موجب تصادف شده هر هفته بررسی شود، تاکیدکرد: نیاز به بررسی امار اورژانس‌ها است تا از کاهش آمار سانحه‌ها مطمن شویم.

وی افزود: احداث میدانی در ورودی شهر آمل از سمت چمستان در دست مطالعه است.

نعیمی، جانشین پلیس راهور آمل در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه تا زمانیکه ایمنی مسیر رعایت نشود دیگر اجازه اجرای پروژه را نمی‌دهیم، گفت: در خصوص میدان فجر از انتهای پروژه شروع کردیم و هنوز این میدان درگیر مشکلات بسیاری است.

وی با اشاره به اینکه هنوز درگیر مشکلاتی در این میدان هستیم، افزود: اگر قرار است میدانی در ابتدای آمل از سمت چمستان احداث شود باید سرعت گیر‌های ان در ابتدا نصب شود تا در ابتدای امر کاهش سرعتی که مدنظر است رخ دهد.

انتهای پیام/ک



شناسایی نقاط حادثه خیز جاده های آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار