رئیس‌جمهور آمریکا به منظور توجیه افکار عمومی درباره اصرارش برای احداث دیوار مرزی، امشب سه‌شنبه برای مردم این کشور صحبت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، اختلاف نظر درباره بودجه لازم برای ساخت دیوار مرزی آمریکا و مکزیک و به تبع آن، تعطیل بخش‌هایی از فعالیت‌های دولت آمریکا همچنان ادامه دارد. در این میان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تصمیم گرفته است امشب برای مردم آمریکا نطق تلویزیونی داشته باشد و به صورت مستقیم با آن‌ها در این خصوص صحبت کند. این در حالی است که تعطیلی بخش‌هایی از فعالیت‌های دولت آمریکا وارد هفته سوم شده است.

ترامپ اعلام کرده است امروز برای مردم آمریکا سخنرانی می‌کند و روز پنجشنبه خودش عازم مرز آمریکا و مکزیک می‌شود تا از آنجا دیدن کند. سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرده است ترامپ در مرز با کسانی دیدار خواهد کرد که در خط مقدم این مسئله قرار دارند.

در واقع ترامپ از قدرت خودش استفاده می‌کند تا در ساعات پربیننده شبکه‌های تلویزیونی نطق خودش را ایراد کند. دولت آمریکا موضوع دیوار مرزی را به صورت مسئله‌ای در قالب امنیت ملی آمریکا و بحران فزاینده در مرز‌های جنوی این کشور ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار