معاون استاندار سمنان گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی کشور باید به دنبال تسهیل در ارائه تسهیلات مشاغل زیر ۵۰ میلیون تومان باشیم.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: با توجه به اینکه در جامعه روستایی محل تضمیناتی مثل املاک و کارمد مورد مطالبه بانک ها است و روستاییان را دچار مشکلات کرده در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک ها و ستاد جذب سرمایه گذاری استان مققر شد تا بانک ها در اعتبار سنجی مشتریان دقت کرده تا با کمترین اتکا به ملاک کارمندی و ملک شهری تسهیلات داده شود .

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا بانک‌ها با گرفتن زنجیری شرکای روستایی و تایید اعتبار حقیقی روستاییان از طرف دهیاری‌ها و دریافت کارت یارانه برای طرح‌های زیر ۵۰ میلیون تومان همکاری کنند.

عسگری تصریح کرد: موضوع دوم جلسه واگذاری پروژه‌های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی است که در تبصره ۱۹ قانون بودجه ۹۷ به این موضوع تاکید شده و همکاری بانک‌ها در این راستا باید انجام شود.

وی افزود: برای تشویق سیستم بانکی به اتمام پروژه‌های دولتی توسط بخش خصوصی بخشی از منابع به شکل کمک فنی اعتباری دیده شده و لیست پروژه‌های توجیح دار اقتصادی ارسال شده و در این جلسه بانک‌ها در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام / گ

جلسه کمیسیون هماهنگی بانک ها و ستاد جذب سرمایه گذاری استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.