به علت لغزندگی جاده در تونل یک یاسوج به بابامیدان (تونل گل زردون )آمبولانس خصوصی گناوه واژگون شد که این حادثه ۲ نفر مصدوم در پی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، جلال‌پوران فرد مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این واژگونی در ساعت ۵:۳۰ بامداد صبح امروز دوشنبه ۱۷ دی ماه ۹۷ در محور یاسوج به بابامیدان در حین برگشت از مأموریت در تونل گل زردون اتفاق افتاد، که دو نفر سرنشین آمبولانس مصدوم شدند.

وی افزود: این آمبولانس خصوصی بیمار سوختگی را از بیمارستان شهرستان گناوه به بیمار ستان سوختگی اصفهان انتقال داده بود و در حین برگشت از اتمام ماموریت در تونل شماره یک (گل زردون) دچار واژگونی شد.

پوران فرد بیان کرد: بلافاصله نیروهای اورژانس آب‌سفید به محل اعزام و یک مصدوم حادثه را بصورت سرپایی درمان و راننده آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.

وی عنوان کرد: وضعیت عمومی مصدوم خوب گزارش شده است.

کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یکهزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.

این استان دارای بیش از 40 گردنه خطرناک و حدود 1500 کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد. 

انتهای پیام/غ

 واژگونی آمبولانس خصوصی گناوه در بویراحمد

برچسب ها: اورژانس 115 ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.