رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم گفت: ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی عشایری در شهرستان از ابتدای سال ۹۷ تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مهدی قائم‌مقامی رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: تسهیلات پرداخت شده در سال 97 به بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدماتی بوده که با پرداخت این تسهیلات برای 357 نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم بیان کرد: اعتبارات برای مشاغل روستایی و عشایری محدودیت ندارد و به هر طرح اشتغالی که اشتغال‌زا باشد و برای متقاضی سودآور باشد تسهیلات پرداخت می‌شود.

قائم‌مقامی بیان کرد: سهم سوم اعتبارات اشتغال روستایی و عشایر شهرستان  به مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون تومان نهایی شده و به شهرستان ابلاغ شده است و طرح‌هایی که توجیه اقتصادی داشته باشد و به تصویب کارگروه اشتغال شهرستان و استان برسد به آن‌ها تسهیلات پرداخت می‌شود.

مهین پناهی بخشدار مرکزی سمیرم هم در این جلسه گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های مختلف در شهرستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان شهرضا

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.