معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سمنان از ساخت یادمان شهدای در سمنان خبر داد و گفت: کار ساخت این یادمان از اواخر سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید عبدالله‌زاده، معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سمنان در نشستی پیرامون طرح‌های عمرانی شهرداری سمنان، از ساخت یادمان شهدای سمنان از اواخر سال جاری خبر داد و گفت: این طرح ویژگی‌های بومی و معماری ایرانی اسلامی خواهد داشت و در طراحی آن ویژگی‌های دفاع مقدس نیز رعایت شده است.

به گفته وی؛ بخش اول این المان شامل سالن اجتماعات ۲۵۰ مترمربع مساحت دارد که ارتفاع مناره طراحی‌شده برای آن ۲۵.۵ متر است.

عبدالله‌زاده‌ با اشاره به اینکه این طرح در گلزار شهدای گمنام واقع در ورودی غربی شهر سمنان ساخته خواهد شد، یادآور شد: نماکاری، نصب کتیبه هفت‌رنگ، چهار نمازخانه در چهار جهت و طرح‌های اسلامی ایرانی در زمره بخش‌های دیگر این المان هستند، بیان کرد: در این طرح کاملاً از طرح‌های اسلامی و ایرانی سنتی استفاده‌ شده است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سمنان افزود: عملیات اجرایی این طرح قبل از سال جدید آغاز می‌شود و در سال ۹۸ نیز شاهد افتتاح آن خواهیم بود، بیان کرد: این طرح دارای دو بخش اصلی شامل سالن اجتماعات و مناره‌ای بلند شبیه مناره‌های مسجد خواهد بود.

انتهای پیام / گ

ساخت یادمان شهدای گمنام در سمنان

برچسب ها: شورای شهر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.