عده‌ای آشکارا در کشور در برابر کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌ایستند/فتنه‌های دیگر درراه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عضو شورای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم بر ضرورت تبیین درست ابعاد فتنه تاکید کرد و گفت: فتنه‌های جدید در راه است همانطور که نمونه آن را در سال‌های ۶۸ و ۷۸ شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام علی احتشام عضو شورای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در تجمع مردم سمنان به مناسبت سالگرد ۹ دی گفت: مجموعه‌ای حوادث از ابتدای انقلاب تاکنون سبب به وجود آمدن فتنه ۸۸ شده است ، اگر ما فتنه ۸۸ را نیز به‌درستی تبیین نکنیم بازهم فتنه‌ای دیگر درراه خواهد بود چراکه دشمنان دست از عداوت با ما برنمی‌دارند.

وی افزود:  همین تبیین نکردن فتنه‌ها سبب به وجود آمدن فتنه ۶۷ شد تا جایی که امام در نامه‌ای خطاب به منتظری نوشتند از خدا می‌خواهم به پدر پیر ملت عزیز ایران صبر و تحمل عطا کند و مرا ببخشد و زودتر ببرد تا بیش از این طعم تلخ خیانت دوستان را نچشم.

وی بابیان اینکه اگر اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ابعاد فتنه ۸۸ را تبیین نکنند، خطر کشور را تهدید می‌کند و فتنه‌های جدید درراه خواهد بود، تأکید کرد: امروز ملت ما بصیر هستند اما نباید در مقابل برخی مسائل سکوت کرد.

احتشام بابیان اینکه امروز عده‌ای علناً در برابر کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌ایستند، بیان کرد: برای مثال وقتی حضور ایران در سوریه مطرح بود برخی افراد از کاهش هزینه نظامی ژاپن و آلمان سخن می‌گفتند و معتقد بودند که این امر باعث پیشرفت آن کشور شده حال‌آنکه معظم له فرموده بودند ایران باید در سوریه بماند، چراکه سوریه بهانه است و دشمنان پس از اشغال آن به سراغ ما خواهند آمد و باید در کرمانشاه با آن‌ها بجنگیم.

عضو شورای مرکزی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در ادامه گفت: ملت ما تا زمانی که درصحنه و پشتیبان ولایت‌فقیه زمانشان هستند به‌هیچ‌وجه آسیب نخواهند دید و لذا باید به این بصیرت مردمی آفرین گفت که همیشه در بزنگاه‌ها حضورداشته است.

انتهای پیام / گ

حضور عضو شورای مرکزی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم  در سمنان

برچسب ها: فتنه 88 ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار