کلینیک‌های تخصصی سیار خیریه نورآوران سلامت در بخش ارم شهرستان دشتستان آغاز به کار کرد.

پزشکان متخصص جهادی در ارم دشتستان حضور یافتندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: با مستقرشدن دندانپزشکان و چشم‌پزشکان در کلینیک‌های بیمارستان صحرایی نورآوران سلامت، روزانه ۱۶۰ نفر از بیماران در دو نوبت صبح و بعدازظهر معاینه و درمان می‌شوند.

ماریا خویش دوست افزود: با نشست‌هایی که نماینده بیمارستان نورآوران سلامت، با دندانپزشکان و چشم‌پزشکان و همچنین بینایی سنجان شهرستان دشتستان برگزار کرد، هفت دندان‌پزشک شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت و چهار چشم‌پزشک و بینایی سنج با این بیمارستان اعلام همکاری کرده‌اند که طبق برنامه زمان‌بندی شده به بیماران خدمات ارائه می‌کنند.

مدیر اجرایی کلینیک سیار نورآوران سلامت نیز گفت: دراین طرح ۴۷ نفر شامل ۱۰ چشم‌پزشک، ۳۶ دندان‌پزشک و ۹ تا ۱۱ بینایی سنج همکاری خواهند کرد که بیشترشان از خراسان رضوی هستند و به مدت سه ماه، در شهر تنگ ارم بیماران نیازمند دو بخش ارم و بوشکان را درمان خواهند کرد.

محمود خسروی ادامه داد: در این کلینیک‌های سیار، خدمات دندان‌پزشکی که شامل جرم‌گیری، کشیدن، پر کردن به افراد زیر ۱۵ سال، مادران باردار و شیرده و خدمات چشم‌پزشکی از عمل در اتاق عمل‌های سیار و مجهز تا تجویزعینک رایگان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: در این دوره سه هزار و ۷۰۰ نفر در بخش چشم و هزار و ۳۸۲ نفر در بخش دندان معاینه می‌شوند.

انتهای پیام/ک

حضور متخصصان جهادی چشم‌پزشکی و دندانپزشکی در ارم دشتستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.