رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: در راستای بهبود فضای کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان تفاهم نامه‌ای میان معاونت علمی و شرکت‌های خودروساز منعقد شد.

اسماعیل قادری فر رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تفاهم نامه جدید معاونت علمی و شرکت‌های خودروساز اظهار کرد: برای پیشبرد صنعت خودروسازی و رونق آن معاونت علمی و فناوری و شرکت‌های خودروساز تفاهم نامه‌ای  را با یکدیگر به امضا رساندند.

رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی با بیان اینکه صنعت خودروسازی در تمام کشور‌ها پیشران است گفت: این صنعت می‌تواند سبب افزایش اشتغال زایی، تولید محصولاتی با کیفیت و  بهبود فضای کسب و کار شرکت‌های دانش‌بنیان شود.

وی درباره تفاهم نامه‌ای که میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و  خودروسازان  منعقد شده است بیان کرد: معاونت علمی و فناوری در راستای ایجاد زیست بوم مناسب کسب و کار  تفاهم نامه‌ای را با خودروسازان منعقد کرده است که به منظور آن شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند فعالیت خود را در صنعت خودروسازی در راستای تولید محصولات هایتک آغاز کنند.

 معاونت علمی حلقه واسط میان شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت خودروسازی

قادری فر درباره اقدامات و وظایف هر یک از طرفین در این تفاهم‌نامه گفت: شرکت‌های خودروساز تضمین کرده ‌اند که به مدت ۵ سال به شرکت‌های دانش بنیانی که بتوانند در حوزه خودرو سازی قطعات و محصولاتی را تولید کنند خدمت بدهند و فضا را برای حضور آنان و گسترش کسب و کارشان ایجاد کنند.

رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی با اشاره به وظیفه معاونت علمی در این برنامه اظهار کرد: معاونت علمی هم با ایجاد مراکز شتابدهی تخصصی حلقه واسط میان شرکت‌های دانش‌بنیان و و صنعت خودروسازی می‌شود تا با برنامه ریزی‌های درست نیاز خودروسازی  برطرف شود.

وی  یادآوری کرد:  این تفاهم نامه در راستای ایجاد اکوسیستم مناسب فناوری، بهبود فضای کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان و کمک به صنعت خودروساز منقعد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار