قادری فر گفت: اکنون ایران نفر اول اکوسیستم نوآوری در جنوب غرب آسیا است.

نفر اول در اکوسیستم نوآوری جنوب غرب آسیا  هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل قادری فر رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم امضای تفاهم نامه شرکت‌های دانش بنیان با اشاره به اقتصاد مقاومی گفت: این تاکید رهبر معظم انقلاب است و به دنبال حرکت به سمت این برنامه هستیم.

رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی با اشاره به اقتصاد داشن بنیان اظهار کرد: از طریق تحقق اقتصاد مقاومتی به سمت جامعه دانش بنیان حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: توسعه ظرفیت کسب و کار ایرانی بر پایه اقتصاد دانش بنیان بسیار خوب است و به کمک جوانان این مرز وبوم می‌توانیم در اکوسیستم نوآوری شاهد موفقیت‌های بسیار باشیم.

قادری فر با بیان اینکه اکنون در بسیاری از حوزه‌ها موفق هستیم اظهار کرد: در حوزه‌های زیست فناوری، هوایی، فضایی و صنایع پیشران هستند و به کمک اکوسیستم نوآوری می‌توانیم به پیشرفت این حوزه‌ها کمک کنییم.

رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی درباره اکوسیستم ایران گفت: اکنون نفر اول در اکوسیستم نوآوری منطقه جنوب غربی هستیم و به دنبال این هستیم که در سال‌های پیش رو به سکوی اشتغال‌زایی پایدار حرکت کنیم.

انتهای پیام/

به سمت اشتغال پایدار حرکت می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار