رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: برای کمک به جوانان فناور و شکوفایی آنها بسته‌های جدید حمایتی تدوین شدند.

تسهیلات جدید شبکه آزمایشگاهی برای جوانان فناور/ حمایت‌هایی که سبب شکوفایی‌ فناوران‌ می‌شوداسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تسهیلات جدید شبکه آزمایشگاهی راهبردی برای نخبگان گفت: ساختار مستقلی برای حمایت از جوانان فناور‌ به وجود آمده است که بر مبنای آن می‌توانند از تسهیلات ویژه شبکه آزمایشگاهی بهره‌مند شوند.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی‌ معاونت علمی درباره برنامه‌های این سازمان برای خدمت‌رسانی به فناوران‌ بیان کرد: برنامه‌های متعددی برای کمک به فناوران‌ و جوانان در نظر گرفته شده است که به واسطه آن می‌توانند از ظرفیت حداکثری‌ شبکه آزمایشگاهی برای پیشبرد اهداف و فعالیت‌های خود بهره ببرند.

قادری‌فر با اشاره به بسته‌های حمایتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی اظهار کرد: شبکه بسته‌های جدیدی را از جمله تخفیف و خدمت‌رسانی برای سرآمدان‌ و اساتید دانشگاه‌ها در نظر گرفته است که به واسطه این خدمات و بسته‌ها هر یک از افراد متقاضی‌ می‌توانند کارهای خود را به راحتی پیش ببرند.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی‌ معاونت علمی یادآوری کرد: مجموعه این خدمات برای کمک به جوانان و بستر‌سازی مناسب برای آنها جهت پویایی هر چه بیشترشان است.

انتهای پیام/

ظرفیت حداکثری‌ شبکه آزمایشگاهی برای پیشبرد اهداف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار