سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: بانک‌های عامل اردبیل طرح‌های توجیهی را در اسرع وقت بررسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس کریمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در نشست با مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل اظهار کرد: بانک‌های عامل باید در بررسی طرح‌های توجیهی اقتصادی سرعت عمل داشته باشند و روند پرداخت تسهیلات، اسناد و مدارک مورد نیاز به طور شفاف اطلاع رسانی شود.
وی افزود: بانک‌ها در انعکاس مطلوب شرایط پرداخت و میزان تسهیلاتی که دولت برای رونق اقتصادی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، تلاش کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با بیان اینکه دولت برخی مشوق‌هایی را برای جذب سرمایه‌گذار اعمال کرده است افزود: با وجود تلاش فراوان دولت برای ایجاد زیرساخت‌ها و رونق تولید و اشتغال، نبود اطلاع رسانی مناسب باعث اجحاف در حق سرمایه‌گذاران می‌شود.
کریمی افزود: پرداخت حق بیمه فارغ التحصیلان دانشگاهی که در مراکز تولید و اشتغال به کارگیری شوند و امتیاز‌های مربوط به واحد‌های فن آور و دانش بنیان و اشتغال روستایی، تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی خصوصی توسط دولت از جمله مشوق‌های اقتصادی دولت برای رونق اقتصادی، جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال است.
وی اظهار کرد: توجه به اشتغال و جذب سرمایه گذار، تلاش برای رونق تولید و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی نمین، تحقق اهداف و چشم انداز اشتغال استان، تسهیل و رفع موانع تولید و تقویت بدنه کارشناسی حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال از اولویت‌های برنامه ریزی اقتصادی استان است.
سرپرست معاون اقتصادی استانداری اردبیل همچنین افزود: اطلاع رسانی مطلوب و انعکاس گزارش عملکرد دستگاه‌های دولتی با استفاده از شیوه‌های نوین و ظرفیت‌های اطلاع رسانی از جمله صدا و سیما، فضای مجازی و نشریات استان می‌تواند در اعتماد و جذب سرمایه گذار تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی گفت:: فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای ارایه کارنامه دولت است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اضافه کرد: مدیران عملکرد دولت را که همانا عملکرد نظام است تبلیغ و اطلاع رسانی کنند.
کریمی ادامه داد: رعایت عدالت در توزیع امکانات، ایجاد همدلی و اتحاد و نظم، تکریم و احترام نیرو‌های تحت امر، اهتمام و جدیت در انجام وظایف و پیشبرد اهداف و پرهیز از سستی و سهل انگاری از وظایف اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.
وی بر رعایت سلسله مراتب اداری توسط مدیران تاکید کرد و گفت: نباید به گونه‌ای باشد که استاندار محترم همواره در خط مقدم باشد بلکه بسیاری از امور، موانع و مشکلات در سطح مدیران و نهایتاً معاونان استاندار حل و فصل و برطرف شود چرا که مدیران در قبال معاونان استاندار و معاونین نیز باید به استاندار پاسخگو باشند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: از ایده و ابتکار عمل در پیشبرد اهداف و توسعه اقتصادی و اداری استقبال می‌کنیم و از مدیران انتظار می‌رود در مسائل مختلف اقتصادی و اداری تحلیل گر باشند.
کریمی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته و اهتمام در جهت تامین رفاه کارکنان تصریح کرد: استاندار اردبیل بیش از همه برای تامین رفاه کارکنان دغدغه دارند و ایجاد نشاط و انگیزه دربین همکاران به عنوان مهمترین اصل در پیشبرد اهداف و وظایف در اولویت این معاونت خواهد بود.
وی از تلاش‌های معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در حوزه اداری و مالی و توجه به معیشت کارکنان قدردانی کرد.
انتهای پیام/ح

پرداخت حق بیمه فارغ التحصیلان دانشگاهی در اردبیل

برچسب ها: اقتصادی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.