رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: واحد‌های صنعتی بزرگ استان با وجود همه مشکلات، تحریم‌ها و کمبود مواد اولیه پیشرفت خوبی در تولید و صادرات دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تعدادی از واحد‌های صنعتی بزرگ استان با وجود همه مشکلات، تحریم‌ها و کمبود مواد اولیه پیشرفت خوبی در تولید و صادرات دارند.

وی در خصوص معادن استان اظهار داشت: آذربایجان غربی از لحاظ تنوع ماده معدنی در رتبه‌های نخست کشوری قرار دارد که نیازمند هرچه بیشتر سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فراوری مواد معدنی می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، بیان کرد: عده‌ای از مشکلات موجود در حوزه صنعت، معدن و تجارت با اصلاح مفاد قانونی مرتفع می‌شود که باید از طریق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری و مرتفع گردد.

در این جلسه نادر قاضی پور یکی از نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد سازمان در حوزه‌های مختلف افزود: باید سازمان در راستای جذب سرمایه گذاران تلاش خود را مضاعف کنند.

قاضی پور گفت: آذربایجان غربی با وجود مرز مشترک با سه کشور به خصوص کشور ترکیه که یک پل ارتباطی با اروپا است می‌تواند یک تونل ترانزیتی در توسعه تجارت نقش بسزایی را ایفاء کند.

وی ادامه داد: در خصوص معادن باید طبق قانون عمل شود و نباید به افراد سودجو و فرصت طلب در این حوزه اجازه داده شود اموال بیت المال را به یغماء ببرند.

در این جلسه مشکلات واحد‌های صنعتی، معدنی، صنفی و تجاری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید راهکار‌های قانونی از طریق نماینده مجلس شورای اسلامی پیگیری و مرتفع گردد.

 

انتهای پیام/م

دیدار رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت با نماینده مردم ارومیه در مجلس

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.